Returret / bytteret
– Retur/byt:
Du kan som udgangspunkt returnere en vare du fortryder indenfor rimelig tid (7 dage), såfremt varens tilstand er den samme som da du købte den. Ligeledes skal emballagen kunne genbruges. Samme krav gælder når man vil bytte varen til en anden.
– Reklamation:
Du har som kunde 2 års reklamationsret, og det gælder også for vores reparationer uden regning. Reklamationssag på vores reparationer kan som udgangspunkt tage op til 14 arbejdsdage, da der skal være en rimelig og realistisk tid til at udbedre problemet. Når man som kunde får skiftet et batteri, skærm eller en 3. komponent/reservedel i sin enhed, så har man kun reklamationsret på det der blevet skiftet og ikke på hele enheden.
– Fejl reklamationer på reparationer:
Det vil sige, ifølge kunden er der fejl i et komponent, der tidligere er blevet skiftet, og derfor indlevere enheden som reklamationsret. Hvis værkstedet efterfølgende kan konkludere, at der ikke er fejl i det pågældende komponent men derimod noget andet som ikke er skiftet/repareret hos os, står man som kunde for at dække en del af de resurser/omkostninger der er lagt i processen. Eksempelvis arbejdstimer, bestilte reservedele. Der bliver brugt nogle resurser, og i nogle tilfælde bestilt nye komponenter i tilfælde af fejl reklamationer, skal man som kunde betale et beløb alt efter hvor omfattende processen er: For telefoner mellem 150-500kr + bestille reservedeles omkostninger, for ipads/tablets 250-650kr + bestilte reservedeles omkostninger, for computere/imacs 500-900kr + bestilte reservedeles omkostninger.
– Reklamation på Vandskadet enheder?
Anvendelse af reklamationsret eller garanti er IKKE muligt på vandskadet enheder!
Vi kan desuden ikke garantere at alle funktioner fungerer igen i enheden efter reparation/vandskade-behandling hos os.